Počet záznamov: 1  

Adaptácia marketingových nástrojov v oblasti luxusného hotelierstva v období ekonomickej krízy

  1. Názov Adaptácia marketingových nástrojov v oblasti luxusného hotelierstva v období ekonomickej krízy : diplomová práca
    Autorské údajeOndrej Pelán, školiteľ: Milan Oreský
    Autor Pelán Ondrej
    Ďalší autori Oreský Milan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854552

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.4 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.