Počet záznamov: 1
Prieskum trhu
Názov Prieskum trhu Súbežný názov Market research Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh * trh spotrebiteľský * prieskum trhu * vzťahy trhové * stratégia marketingová * prieskum potrieb * nerovnováha trhová * výskum marketingový * výskum trhu Anotácia Prieskum trhu, aktuálne problémy a hľadanie optimálnych riešení. Teoretické východiská prieskumu trhu. Komplexné vymedzenie základných teroretických pojmov súvisiacich s oblasťou prieskumu trhu a marketingových stratégií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1