Počet záznamov: 1
Trendy vývoja v marketingovej komunikácii
Názov Trendy vývoja v marketingovej komunikácii Súbežný názov Development trends in marketing communication Autorské údaje Štefan Majtán, Viera Frianová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Frianová Viera Zdrojový dokument Marketingové stratégie podnikov v súčasnom podnikateľskom prostredí : [zborník vedeckých prác]. S. 51-60. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3284-6 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Poznámky VEGA 1/0385/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * stratégia obchodná * starostlivosť o zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový Anotácia Všeobecná teória marketingovej komunikácie a jej vývoj. Stratégia marketingovej komunikácie, dôraz na účinnosť a efektívnosť. Nové trendy vo vývoji marketingovej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01341-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1