Počet záznamov: 1
Sú elektronické obchody ochotné zlepšovať svoje služby?
Názov Sú elektronické obchody ochotné zlepšovať svoje služby? Autorské údaje Jamal Hasan, Zuzana Gersová Autor Hasan Jamal EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Spoluautori Gersová Zuzana EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2011 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 15. výročiu založenia Katedry informatiky obchodných firiem Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : 10. 11. 2011 Bratislava. S. 11-16. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3311-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.18 - Obchodná technika Heslá obchod * obchod elektronický * technika obchodná * internet * tovar spotrebný * trh elektronický * komunikácia elektronická * obchodníci * zákazníci * prieskum Anotácia Súčasný stav elektronického obchodu na Slovensku. Výskum, ktorý mal zmapovať či sú obchodníci ochotní zlepšovať svoje služby smerom k zákazníkom. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01571-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1