Počet záznamov: 1
Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť
Názov Želaný imidž, vnímaný imidž a skutočnosť Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 77-98. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * predajne * stratégia marketingová Anotácia Pôvod slova imidž a jeho vývoj. Želaný imidž. Vnímaný imidž. Vytváranie pozitívneho imidžu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01584-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1