Počet záznamov: 1
Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente
Názov Moderné prístupy v súčasnom marketingovom manažmente Súbežný názov The Modern approaches in marketing management Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-8. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * komunikácia manažérska * plánovanie * riadenie * kontroling Anotácia Marketingový manažment predstavuje manažérsky prístup založený na analýze marketingového prostredia, ktorý vytvára bázu pre marketingové plánovanie, implementáciu a kontrolu všetkých marketingových rozhodnutí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-021, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 169.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1