Počet záznamov: 1
Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite
Názov Syntéza teórie a praxe v marketingovom audite Súbežný názov The Synthesis of theory and practise in marketing audit Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá marketing * stratégia marketingová * plán marketingový * nástroje marketingové * metódy organizácie * metódy riadenia * audit * kontroling Anotácia Marketingový audit ako súhrnné, systematické a nezávislé preskúmanie prostredia, stratégie a činností firmy na zistenie jej problémov a príležitostí, ako aj prípravy plánov na zlepšenie marketingového výkonu firmy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-036, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 97.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1