Počet záznamov: 1
Chyby a omyly on-line marketingu
SYS 0146293 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240315071855.5 100 $a 20120112a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Chyby a omyly on-line marketingu $f Michal Popelář 330 $a Prehrešky, ktorých sa dopúšťajú marketéri v oblasti internetovej reklamy. Výhoda spolupráce s agentúrou. On-line nie je iba doplnok. Stanovenie cieľov kampane a meranie. Kreatívne plánovanie médií. On-line nie je zadarmo. Agentúra ako partner. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212583 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 12 (Prosinec 2011), s. 21 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0044525 $a Popelář $b Michal $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120112 $g AACR2
Počet záznamov: 1