Počet záznamov: 1
Wiley international encyclopedia of marketing
Názov Wiley international encyclopedia of marketing . Volume 3. Consumer behavior Autorské údaje edited by: Richard P. Bagozzi and Ayalla A. Ruvio Ďalší autori Bagozzi Richard P. (Vedecký redaktor) Ruvio Ayalla A. (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Chichester : Wiley , 2011. - 278 s. ISBN 978-1-405-16178-7 Druh dokumentu encyklopédie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 03 - Všeobecné encyklopédie Heslá správanie spotrebiteľa * pojmy Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 854750, 854751
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 854750 SEK Sklad knižničného fondu voľný 854751 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1