Počet záznamov: 1
Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu
Názov Vybrané prístupy k problematike internacionalizácie obchodu Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 107-115. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.94 - Kooperácia. Koprodukcia. Špecializácia. Internacionalizácia výroby Heslá internacionalizácia * internacionalizácia ekonomiky * obchod * podnikanie obchodné Anotácia Internacionalizácia a postupná globalizácia obchodných podnikov je súčasťou celosvetovo sa formujúcej globálnej ekonomiky. Internacionalizačné a koncentračné tendencie sú základom moderných stratégií rozvoja, trhovej expanzie a prispôsobenia sa novým požiadavkám konkurenčného boja. Prístupy vybraných teoretických škôl k problematike internacionalizácie obchodu a identifikácia najvýznamnejších spoločností v oblasti obchodného podnikania a internacionalizácie činnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01828-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1