Počet záznamov: 1
Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí
Názov Najnovšie trendy v marketingovej komunikácii na Slovensku a v zahraničí Autorské údaje Mária Šášiková Autor Šášiková Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 336-342. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * siete sociálne Anotácia Nástup novej generácie zákazníkov, s iným životným štýlom, pre ktorých marketéri museli vyvinúť iný komunikačný prístup. Pripojenie sa k sociálnej sieti, potreba zaujať pomocou netradičných médií, či dosiahnutie zážitku z komunikovaného marketingového posolstva sú neodmysliteľnými súčasťami súčasného prístupu k marketingovej komunikácií. Guerilla marketing, vírusový marketing, event marketing, product placement, mobilný marketing, podprahová reklama. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-017, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1