Počet záznamov: 1
Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu
Názov Štandardizácia a diferenciácia ako základné stratégie produktovej politiky v medzinárodnom marketingu : diplomová práca Autorské údaje Jozef Káan, školiteľ: Jana Pásztorová Autor Káan Jozef Ďalší autori Pásztorová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 81 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 856438
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1