Počet záznamov: 1
Mobilný marketing = marketing budúcnosti
Názov Mobilný marketing = marketing budúcnosti Autorské údaje Ľuboš Oláh Autor Oláh Ľuboš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S. 235-238. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá marketing * telefón mobilný * operácie obchodné * platby bezhotovostné Anotácia Autor poukazuje na širokospektrálne využitie mobilných telefónov, smartfónov a tabletov na marketingové účely, ako i platobné operácie v maloobchode. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01895-041, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1