Počet záznamov: 1
Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí
Názov Digitálny marketingový audit ako prostriedok na efektívnu navigáciu podniku v modernom prostredí Súbežný názov The Digital marketing audit as a tool for an effective navigation of a company in modern environment Autorské údaje Šárka Kličková Autor Kličková Šárka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Digitálny marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie s názvom Nové trendy v marketingu, zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem, 15.-16. novembra 2011, Smolenice. S. 50-60. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie, UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * internet * médiá * stratégia marketingová * audit * reklama Anotácia Globálny rozmach internetu. Digitálny marketing a jeho oblasti: on-line marketing, mobilný marketing, rádio marketing, TV marketing, outdoor marketing. Digitálny marketingový audit. Jedenásť základných oblastí v digitálnom marketingovom audite, ktoré sú potrebné na tvorbu digitálnej marketingovej stratégie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 02124-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1