Počet záznamov: 1
Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií
Názov Public relations ako nástroj marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca Autorské údaje Dominika Michalcová, školiteľ: Dominika Hovančáková Autor Michalcová Dominika Ďalší autori Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 48 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 858595
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1