Počet záznamov: 1
Návrh optimálneho modelu na vybrané prvky marketingového mixu v čase krízy na základe analýzy spoločnosti Profesia, spol. s r.o.
Názov Návrh optimálneho modelu na vybrané prvky marketingového mixu v čase krízy na základe analýzy spoločnosti Profesia, spol. s r.o. : bakalárska práca Autorské údaje Monika Gálffyová, školiteľ: Zuzana Lukačovičová Autor Gálffyová Monika Ďalší autori Lukačovičová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 47 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 857963
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 265.5 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1