Počet záznamov: 1
Víc hlav víc ví
Názov Víc hlav víc ví Autorské údaje Tereza Meravá Autor Meravá Tereza Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 24-25. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * výrobky * značky výrobkov * zákazníci * súťaže Anotácia Spolutvorba poskytuje široké pole nástrojov, od diskusií a workshopov so špeciálne vybranou skupinou zákazníkov, ktorí sa môžu podeliť o nápady na výrobky, ich komunikácii, cez masovo zamerané súťaže. Zapojenie zákazníkov môže byť prínosné aj z hľadiska budovania celkovej stratégie, marketingových nástrojov aj smerovania značky. Niekoľko príkladov spolutvorby vo forme súťaží. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-7 + 6 príl.
článok
Počet záznamov: 1