Počet záznamov: 1  

Víc hlav víc ví

  1. Názov Víc hlav víc ví
    Autorské údajeTereza Meravá
    Autor Meravá Tereza
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 4 (Duben 2012), s. 24-25. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * výrobky * značky výrobkov * zákazníci * súťaže
    AnotáciaSpolutvorba poskytuje široké pole nástrojov, od diskusií a workshopov so špeciálne vybranou skupinou zákazníkov, ktorí sa môžu podeliť o nápady na výrobky, ich komunikácii, cez masovo zamerané súťaže. Zapojenie zákazníkov môže byť prínosné aj z hľadiska budovania celkovej stratégie, marketingových nástrojov aj smerovania značky. Niekoľko príkladov spolutvorby vo forme súťaží.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-7 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.