Počet záznamov: 1
Emočný marketing
SYS 0151954 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20230912101603.9 100 $a 20120522a2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Emočný marketing $f Miloš Toman 330 $a Ako dosiahnuť presvedčivosť medzi reklamou a pôsobením na emócie v marketingu. Marketingové a konkurenčné nástroje. Marketingová kampaň a citové reakcie, ktoré má produkt vzbudzovať. Prekážky účinnej aplikácie emočného marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0228496 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 5 (2012), s. 58-60 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2012 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005195 $a psychológia predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0073965 $a Toman $b Miloš $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120522 $g AACR2
Počet záznamov: 1