Počet záznamov: 1
Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy
Názov Privátne značky musia odrážať všeobecné trendy Autorské údaje Jana Dulíková Autor Dulíková Jana Zdrojový dokument Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. Roč., č. 5 (Máj/Jún 2012), s. 32-33. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * značky maloobchodné * zákazníci * Slovensko Anotácia Podiel privátnych značiek na slovenskom maloobchodnom trhu. Na privátnych značkách sa dá zarobiť. Zákazníkov zaujíma tradícia a zdravie. Nezabudnite na ekológiu a inovácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 3-8
článok
Počet záznamov: 1