Počet záznamov: 1
Cenová stratégia uvedenia nového produktu na trh
Názov Cenová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca Autorské údaje Monika Šuriňáková, školiteľ: Slavka Šagátová Autor Šuriňáková Monika Ďalší autori Šagátová Slavka (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 73 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 861648
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 141.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 733.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1