Počet záznamov: 1
Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie
Názov Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie : bakalárska práca Autorské údaje Monika Izakovičová, školiteľ: Barbora Brynkusová Autor Izakovičová Monika Ďalší autori Brynkusová Barbora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 862932
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 82.3 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 955 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1