Počet záznamov: 1
Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie
SYS 0154498 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20161109111848.8 100 $a 20120610d2012łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Zmeny a nové trendy v spotrebiteľskom správaní v EU a ich vplyv na tvorbu medzinárodnej marketingovej stratégie $e bakalárska práca $f Monika Izakovičová $g školiteľ: Barbora Brynkusová 210 $a Bratislava $d 2012 215 $a 50 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0046781 $a Izakovičová $b Monika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0034060 $a Brynkusová $b Barbora $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20120610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1