Počet záznamov: 1
Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov
Názov Faktory vplývajúce na imidž spoločnosti a následne na nákupné rozhodovanie zákazníkov : bakalárska práca Autorské údaje Silvia Hanzalová, školiteľ: Ivan Bzdúšek Autor Hanzalová Silvia Ďalší autori Bzdúšek Ivan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 50 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 867466
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 528.1 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1