Počet záznamov: 1
Consumer behavior and culture
Názov Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising Autorské údaje Marieke de Mooij Autor Mooij Marieke de Vydavateľské údaje Los Angeles : SAGE , 2011. - xv, 403 s. Vydanie 2nd ed. ISBN 978-1-4129-7990-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * kultúra * marketing globálny * reklama Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 860511, 860708, 892421
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 860708 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 860511 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 892421 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1