Počet záznamov: 1
Nové trendy marketingovej komunikačnej stratégie vybraného subjektu
Názov Nové trendy marketingovej komunikačnej stratégie vybraného subjektu : bakalárska práca Autorské údaje Lenka Bigaňová, školiteľ: Denisa Bilohuščinová Autor Bigaňová Lenka Ďalší autori Bilohuščinová Denisa (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2012. - 63 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 868503
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1