Počet záznamov: 1
Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie
Názov Právna regulácia reklamy a jej význam pri dodržiavaní etických zásad marketingovej komunikácie : diplomová práca Autorské údaje Patrik Kukura, školiteľ: Simona Škorvagová Autor Kukura Patrik Ďalší autori Škorvagová Simona (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2012. - 80 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 861434
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 975 KB verejne dostupné kniha
Počet záznamov: 1