Počet záznamov: 1
Inovácie v cestovnom ruchu ako súčasť stratégie Európa 2020
Názov Inovácie v cestovnom ruchu ako súčasť stratégie Európa 2020 Súbežný názov Innovation in tourism as a part of strategy Europe 2020 Autorské údaje Marián Gúčik Autor Gúčik Marián Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 68-78. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * inovácia * produkty * zdroje ľudské * kvalita * podnik * štát * podnikanie * služby * marketing * riadenie strategické * Európska únia Anotácia Podstata a ciele inovácií. Osobitosti inovácií v cestovnom ruchu. Typológia a faktory inovácií v cestovnom ruchu. Model inovácií v cestovnom ruchu podľa Abernathyho a Clarka. Určujúce faktory inovácií v cestovnom ruchu: ľudské zdroje, veľkosť podniku, kvalita produktu, zainteresovanosť štátu na inováciách. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 1-4
článok
Počet záznamov: 1