Počet záznamov: 1  

Inovácie v cestovnom ruchu ako súčasť stratégie Európa 2020

  1. Názov Inovácie v cestovnom ruchu ako súčasť stratégie Európa 2020
    Súbežný názovInnovation in tourism as a part of strategy Europe 2020
    Autorské údajeMarián Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 45, č. 2 (2012), s. 68-78. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2012. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * inovácia * produkty * zdroje ľudské * kvalita * podnik * štát * podnikanie * služby * marketing * riadenie strategické * Európska únia
    AnotáciaPodstata a ciele inovácií. Osobitosti inovácií v cestovnom ruchu. Typológia a faktory inovácií v cestovnom ruchu. Model inovácií v cestovnom ruchu podľa Abernathyho a Clarka. Určujúce faktory inovácií v cestovnom ruchu: ľudské zdroje, veľkosť podniku, kvalita produktu, zainteresovanosť štátu na inováciách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.