Počet záznamov: 1  

Jednou je málo, a desetkrát už je moc

  1. Názov Jednou je málo, a desetkrát už je moc
    Autorské údajeJaroslav Světlík
    Autor Světlík Jaroslav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 8 (Srpen 2012), s. 34-36. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * kampane reklamné * efektívnosť * zákazníci * skupiny cieľové
    AnotáciaOpakovanie reklamy je jedným z predpokladov jej úspešnosti. Otázka, kde je minimálna hranica, keď si recipienti začínajú uvedomovať reklamu a kde je hranica, keď reklama vyhorí a jej schopnosť ovplyvniť správanie spotrebiteľa sa znižuje alebo zaniká.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 8-12 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.