Počet záznamov: 1
Špecifické aspekty environmentálneho marketingu
Názov Špecifické aspekty environmentálneho marketingu Súbežný názov Specific aspects of green marketing Autorské údaje Janka Pásztorová Autor Pásztorová Janka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2012 : [zborník]. S. 590-599. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3452-9 Výstup z projektu VEGA 1/1185/12 Zmeny v spotrebiteľských trendoch podmienené dosahmi finančno-hospodárskej (spoločenskej) krízy, ich odraz v modifikáciách marketingových programov podnikateľských subjektov v snahe udržania ich konkurencieschopnosti na medzinárodných trhoch (s aplikáciou na podmienky EÚ s akcentom na SR)
Poznámky VEGA 1/1185/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing environmentálny * stratégia marketingová * produkty environmentálne * výrobky ekologické * komunikácia marketingová * prostredie životné * spotrebitelia Anotácia Identifikácia zmeny spotrebiteľského správania s ohľadom na zelený marketing. Zelený produkt predstavuje začlenenie ochrany životného prostredia do návrhu a vývoja produktov a nižší negatívny dopad na životné prostredie. Stratégie zeleného marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00820-040, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1