Počet záznamov: 1  

Marketing communication tools of organic food on Slovak market

  1. Názov Marketing communication tools of organic food on Slovak market
    Autorské údajeAlica Lacková, Marta Karkalíková, Jana Gondárová
    Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentTechnology and innovation for a sustainable future: a commodity science perspective : 18th IGWT symposium, proceedings, 24th - 28th September 2012 Rome, Italy. S. [8]. - Rome : [AISME], 2012. ISBN 978-88-8286-269-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTaliansko
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá biopotraviny * komunikácia marketingová * poľnohospodárstvo alternatívne * reklama * trh potravinový * Slovensko
    AnotáciaOrganické potraviny na slovenskom trhu. Reklamné nástroje na propagáciu biopotravín. Spotrebiteľské povedomie a organické potraviny.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 00822-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.