Počet záznamov: 1
Marketing communication tools of organic food on Slovak market
Názov Marketing communication tools of organic food on Slovak market Autorské údaje Alica Lacková, Marta Karkalíková, Jana Gondárová Autor Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Technology and innovation for a sustainable future: a commodity science perspective : 18th IGWT symposium, proceedings, 24th - 28th September 2012 Rome, Italy. S. [8]. - Rome : [AISME], 2012. ISBN 978-88-8286-269-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Taliansko Systematika 663/664 - Potravinárstvo Heslá biopotraviny * komunikácia marketingová * poľnohospodárstvo alternatívne * reklama * trh potravinový * Slovensko Anotácia Organické potraviny na slovenskom trhu. Reklamné nástroje na propagáciu biopotravín. Spotrebiteľské povedomie a organické potraviny. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00822-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1