Počet záznamov: 1
Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda
Názov Marketingový plán firmy – konkurenčná výhoda Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Manažment teória, výučba a prax 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie : Liptovský Mikuláš, 26.-28. septembra 2012. S. 350-357. - Liptovský Mikuláš : Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika, 2012. ISBN 978-80-8040-452-9 Výstup z projektu VEGA 1/0910/12 Controlling podnikov financovaných na princípe verejných zdrojov
Poznámky VEGA 1/0910/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * plán marketingový * plánovanie * náklady * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby * výhody konkurenčné Anotácia Nové trendy moderného marketingu. Úspešné zvládnutie komunikácie predajca - zákazník. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Význam služieb ako konkurenčného nástroja. Marketingový plán a jeho zostavenie. Analýza nákladov marketingového plánu. Implementácia marketingového plánu do praxe. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00861-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1