Počet záznamov: 1
Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje
Názov Analýza vplyvu mediálnej aktivity bánk na ich predaje Autorské údaje Monika Kelemenová Autor Kelemenová Monika EUBFNHKBF - Katedra bankovníctva a medzinárodných financií FNH Zdrojový dokument Revue mladých vedcov : zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. S. 106-110. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2012. ISBN 978-80-554-0560-5 Výstup z projektu VEGA 1/0613/12 Intenzita vzťahov medzi finančným sektorom a reálnou ekonomikou ako zdroj ekonomického rastu SR v postkrízovom období
Poznámky VEGA 1/0613/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá banky * marketing * komunikácia marketingová * trh hypotekárny * hypotéky * predaj Anotácia Implementácia marketingu na podmienky slovenského hypotekárneho trhu. Predaj hypotekárnych úverov za prvý polrok 2011 a marketingová komunikácia bánk. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 00945-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1