Počet záznamov: 1
Behaviorální cílení
Názov Behaviorální cílení Autorské údaje Martin Picek Autor Picek Martin Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 10 (Říjen 2012), s. 30-31. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * internet * stránky webové * spotrebitelia * marketing Anotácia Testovanie behaviorálneho cielenia reklamy českou internetovou jedničkou Seznamom.cz. Čo je behaviorálne cielená reklama. Používanie tzv. cookies based behaviorálneho cielenia. Uplatnenie behaviorálneho cielenia u cieľových skupín, ktoré nie je možné zacieliť ani geograficky, ani podľa sezónnosti produktu a cieľová skupina je pritom na internete dobre vyhranená. Dôsledok behaviotrálneho cielenia - ochota k nákupu. Behaviorálne cielená reklama vhodná najmä pre stredne veľké a veľké firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1