Počet záznamov: 1
Geomarketing a jeho využitie v praxi
Názov Geomarketing a jeho využitie v praxi Súbežný názov Geomarketing and its application in praxis Autorské údaje Róbert Rehák, Miroslava Slezáková Autor Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Slezáková Miroslava Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-19]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Poznámky Vypracované v Programe cezhraničnej spolupráce SR-AUT 2007-2012 v projekte Cezhraničné hi-tech cen-trum kód N00092. Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Heslá geografia * marketing * stratégia marketingová * systémy informačné geografické Anotácia Príspevok na základe dostupných zdrojov približuje pojem geomarketing a objasňuje využitie geografického informačného systému ako marketingového nástroja v boji podniku s konkurenciou. Poukazuje na to, že prostredníctvom zefektívnenia zberu informácií a dát, ich následného vyhodnocovania možno znižovať náklady spoločnosti. Zhodnotenie potreby získania a analýzy dát na správne využitie geomarketingu a jeho reálneho využitia v rôznych oblastiach ekonomiky a trhového hospodárstva. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-042, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1