Počet záznamov: 1
Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk
Názov Platobné karty ako nástroj inovatívnej marketingovej komunikácie bánk Súbežný názov Payment cards as a tool of innovative marketing communication of banks Autorské údaje Marína Smolková Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2012 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Bratislava 6. - 7. december 2012. [S. 1-6]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3453-6 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá karty platobné * banky * komunikácia marketingová Anotácia Platobné karty ako súčasť produktového portfólia bánk. Inovácie v marketingovej komunikácii platobných kariet. Nástroje, ktoré slovenské banky používajú na komunikáciu svojho produktu - platobnej karty. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01308-043, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1