Počet záznamov: 1
Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Názov Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11 Autorské údaje zborník zostavil Ferdinand Daňo, recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák Ďalší autori Daňo Ferdinand (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Pajtinková - Bartáková Gabriela (Recenzent) Žák Štefan (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2012. - 132 s. [6,6 AH] ISBN 978-80-225-3524-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * výskum marketingový * riadenie strategické * riadenie procesné * konkurencieschopnosť * rozvoj trvalo udržateľný Kategória EPC Redakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01455-001, originál dokumentu
kniha
Počet záznamov: 1