Počet záznamov: 1  

Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.

  1. Názov Stratégia manažmentu priestoru a in store marketingu spločnosti Orange Slovensko, a. s.
    Autorské údajeAndrea Jazbec
    Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 76-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2012. ISBN 978-80-225-3524-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
    PoznámkyVEGA 1/0333/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * siete maloobchodné * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * konkurencia trhová
    AnotáciaStratégia manažmentu priestoru ako aj In Store marketingu predajnej sieti. Manažment priestoru je kľúčovým prvkom pri vykonávaní predajného procesu a riadení zákazníkov. Vývoj konkurenčných maloobchodných prevádzok.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01455-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.