Počet záznamov: 1
CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore
Názov CSR ako podpora budovania značky v bankovom sektore Autorské údaje Marína Smolková Autor Smolková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument V. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 9. listopadu 2012. S. 294-301. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2012]. ISBN 978-80-7248-800-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá bankovníctvo * banky * imidž * značky kvality * zodpovednosť spoločenská * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing Anotácia Zhodnotenie využívania budovania statusu spoločensky zodpovednej firmy z pohľadu dopadu vybranej stratégie na budovanie značky firmy, v tomto prípade konkrétne banky. Príspevok popisuje najväčšie slovenské banky, ich spoločensky zodpovedné aktivity, odlíšiteľnosť v rámci sektora, ktorú takýmto spôsobom dosiahli a taktiež konzistentnosť tejto CSR stratégie s celkovou komunikáciou banky a jej pozíciou na trhu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01610-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1