Počet záznamov: 1
Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy
Názov Význam marketingu v malých a stredných podnikoch počas globálnej krízy Súbežný názov The Importance of marketing in small and medium sized enterprises during the global crisis Autorské údaje Denisa Gajdová Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne problémy podnikania v podmienkach krízy : [zborník vedeckých prác]. S. 56-60. - Šoporňa : Vydavateľstvo Ľuboš Janica, 2012. ISBN 978-80-970622-2-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * výskum marketingový * výrobky nové * podnik malý * podnik stredný Anotácia Viaceré faktory, ktoré ovplyvňujú úspešnosť zavádzania nových výrobkov v malých podnikoch. Podceňovanie významu marketingového výskumu a tvorba marketingovej stratégie v malom alebo strednom podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E12 01740-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1