Počet záznamov: 1
Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií
Názov Úloha tradičných a novodobých médií v integrovanej marketingovej komunikácií : bakalárska práca Autorské údaje Monika Švihrová, školiteľ: Veronika Fogašová Autor Švihrová Monika Ďalší autori Fogašová Veronika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 60 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 870619
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 776 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1