Počet záznamov: 1
[Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem]
Názov [Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem] Autorské údaje Peter Knapik Autor Knapik Peter EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 6, č. 22 (2013), s. 318-322. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2013. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem / Otília Zorkóciová - Barbora Brynkusová, recenzovali: Víťazoslav Balhar, Peter Knapik. - Bratislava : Sprint 2, 2012 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá recenzie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný Anotácia Recenzia na monografiu, ktorej cieľom je priblížiť prístupnou, prehľadnou a zrozumiteľnou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00788-006, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2013: 21-24
článok
Počet záznamov: 1