Počet záznamov: 1  

Analýza priestorovej oblasti maloobchodnej prevádzky pomocou Huffovho modelu

  1. Názov Analýza priestorovej oblasti maloobchodnej prevádzky pomocou Huffovho modelu
    Súbežný názovSpatial analysis of retail area using the Huff model
    Autorské údajeMarian Reiff, Pavol Kita
    Autor Reiff Marian EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Využitie kvantitatívnych metód vo vedecko-výskumnej činnosti a v praxi X : zborník príspevkov zo seminára : 29. – 31. máj 2013, Čingov – Slovenský raj. [S. 1-4]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3646-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
    PoznámkyVEGA 1/0039/11
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.37 - Maloobchod
    Heslá maloobchod * predajne * lokalizácia * zákazníci * dopyt spotrebiteľský * modely
    AnotáciaPríspevok sa zaoberá modelovými prístupmi analýzy pokrytia dopytu zákazníkov maloobchodnou prevádzkou zohľadňujúce faktory ako atraktívnosť predajne a umiestnenie maloobchodnej prevádzky vzhľadom na koncových zákazníkov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE13 00683-016, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.