Počet záznamov: 1
Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu
Názov Postoje slovenského spotrebiteľa k bioproduktom: vnímanie, porozumenie, skúsenosť a bariéry nákupu Súbežný názov Attitudes of Slovak consumers towards Bio products: perception, understanding, experience and purchase barriers Autorské údaje Janka Kopaničová, Dagmar Klepochová Autor Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 263-272, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Poznámky VEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.567 - Použitie národného dôchodku. Spotreba Heslá bioprodukty * biopotraviny * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * spotreba udržateľná * Slovensko Anotácia Aké je spotrebiteľské správanie Slovákov z perspektívy trvalo udržateľnej spotreby, aké hodnoty a postoje ich vedú k environmentálne uvedomelému správaniu. Časť výskumu bola zameraná na odhaľovanie, či slovenskí spotrebitelia poznajú a ako chápu koncept bioproduktov a súčasne, aké je ich spotrebiteľské správanie v súvislosti s bioprodukciou. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-042, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 125.7 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1