Počet záznamov: 1
Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja
Názov Mediálny trh v Slovenskej republike a činitele jeho vývoja Súbežný názov Media market on the Slovak Republic and factors its development Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2013 : [zborník]. S. 425-432, CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3662-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá médiá * tlač * rozhlas * televízia * internet * počítače * Slovensko Anotácia Prehľad o najvýznamnejších činiteľoch, ktoré mali vplyv na formovanie a vývoj situácie na mediálnom trhu na Slovensku. Pozornosť je venovaná televíznemu a rozhlasovému trhu, trhu tlačových médií a médiám v online priestore. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00803-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 103.9 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1