Počet záznamov: 1
Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov
Názov Prieskum hodnotového reťazca spotrebiteľov tínedžerov Súbežný názov Means-End-Chain Forschung der Jugendlichen Autorské údaje Emília Behanová, Janka Kopaničová Autor Behanová Emília Spoluautori Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. S. 6-19 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * lojálnosť zákazníkov * hodnota * mládež * prieskum Anotácia Prieskum, ktorého cieľom bolo bližšie nahliadnuť na zmýšľanie a správanie tínedžerov a zistiť, aké hodnoty majú dnešní tínedžeri, a to prostredníctvom otázok smerujúcich k ich vzťahu ku svetoznámemu fast foodu McDonald's. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 00920-002, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 535.6 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1