Počet záznamov: 1
Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií
Názov Public relations ako prostriedok marketingovej komunikácie kultúrnych inštitúcií a organizácií : bakalárska práca Autorské údaje Gabriela Vargová, školiteľ: Dominika Hovančáková Autor Vargová Gabriela Ďalší autori Hovančáková Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2013. - 38 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 872215
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1