Počet záznamov: 1  

Marketing and logistics interface influencing added value

  1. Názov Marketing and logistics interface influencing added value : diplomová práca
    Autorské údajeVladimíra Masaryková, školiteľ: Heda Hansenová
    Autor Masaryková Vladimíra
    Ďalší autori Hansenová Heda (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Ústav medzinárodných programov
    Vydavateľské údajeBratislava, 2013. - 99 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra872456

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.