Počet záznamov: 1  

Emoce v dialogu se zákazníkem

  1. Názov Emoce v dialogu se zákazníkem
    Autorské údajeJitka Vysekalová
    Autor Vysekalová Jitka
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 23, č. 3 (2013), s. 4-5. - Praha : Česká marketingová společnost, 2013. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá emócie * marketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaEmócie v ľudskom živote. Úloha emócií v marketingovom mixe, v marketingovom myslení. Marketingová komunikácia, reklama a emócie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.