Počet záznamov: 1
Product placement na slovenskom trhu
Názov Product placement na slovenskom trhu Súbežný názov Product placement on the Slovak market Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Znalosti pro tržní praxi 2013 : zborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 12.-13. září 2013. S. 211-218. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomucensis II., 2013. ISBN 978-80-87533-05-5 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * výrobky * propagácia Anotácia Pojem product placement. Možnosti a potenciál využitia product placementu v podmienkach slovenského trhu. Teoretický prehľad o uvedenej téme, ako aj výsledky prieskumu uskutočneného medzi slovenskými spotrebiteľmi, o ich názoroch, postojoch a preferenciách k tomuto nástroju marketingovej komunikácie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01332-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1