Počet záznamov: 1
Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky
Názov Vplyv virtuálneho prostredia internetu na budovanie digitálnej značky Súbežný názov The impact of the virtual environment of the internet to build your brand digital Autorské údaje Mária Szivósová Autor Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [recenzovaný zborník príspevkov] : III. medzinárodná vedecká internetová videokonferencia vedeckých pracovníkov a doktorandov : 20. november 2013, [virtuálne EU Bratislava]. S. 92-102 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3769-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * stránky webové * marketing * značky * firmy * digitalizácia Anotácia História internetových katalógov a vyhľadávačov. Vyhľadávače Yahoo, Alta Vista, Google. SEM (Search engine marketing), SEO (Search engine optimization). Výhody a nevýhody internetového marketingu. Optimalizácia stránky (SEO copywriting). Validátor prístupnosti webových stránok - Cynthia says. Rast hodnoty digitálnej značky. Najväčší skokani v rebríčku najhodnotnejších značiek. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01487-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1